Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

selamat datang

assalamualaikum...
terima kasih kepada semua rakan-rakan yang sudi menjengah blog saya..
ini adalah sedikit kenangan terindah yang saya sematkan untuk tatapan saya sendiri..
saya hanya mampu mencipta blog yang indah ini untuk menggambarkan memori yang tak dapat diungkap dengan kata-kata...
segala pengalaman dan kenangan yang tercipta tidak dapat saya lupakan..
ia betul-betul meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri saya..
semoga setiap apa yang saya lakukan diberkati dan diredhai Allah....

amin...

Halwa telinga

Tuesday, November 9, 2010

WAHAI ANAK-ANAKKU

Hari ini...
Aku terhibur dengan gelak tawamu
Hari ini...
Aku leka dengan duniamu
Hari ini...
Aku lena dalam kenanganmu
Hari ini...
Aku ceria dengan kerenahmu..

Wahai anak-anakku...
Akanku lakukan yang terbaik hanya untukmu
Akanku warnai duniamu dengan arca kehidupan sebenar
Untuk menjadi panduan hakiki

Wahai anak-anakku...
Abadikan pengajaran ini dalam hatimu
Sematkannya menjadi kalam sejati
Hubungan sejati ilham naluri
Seindah impian , semurni harapan
Untukmu anak-anak sejati..

0 comments:

Post a Comment